Merhabalar arkadaşlar benim son regl tarihim 18 Aralıktı kan tahlili yaptırdım 1500 çıktı kese oluşmamış dedi 1 hafta sonra gel dedi gitim kese War kalp atışını bekleyeceğiz dedi bugün gitim kese sağlam büyümüş bebek oluşmamış ama küçük beyaz bir nokta War bebek olur ins haftaya Çarşamba gel dedi bakalım bebek oluşmuşmu olusmassa boş gebelik kürtaj olacaksın dedi ama 1 haftada geç dolenmis dedi başına gelen warmi oluşturmuş sizce