Merhabalar,
Hamile kaldığımdan beri diş etlerimde kanama oluyordu. Doktoruma danıştığımda artan östrojen hormonundan kaynaklı olduğunu söyledi. Şimdi diş etlerimde şişlik var. Diş sağlığına sürekli dikkat eden biriyim. Sadece senede bir yaptırdığım diş taşı temizliğini yaptıramadım.
Benimle aynı sorunu yaşayan var mı ?