Arkadaslar merhaba evimde hamambocegi problemi vardı 1 süredir gormuyorum dün örümcek cikti banyodan delirdim saatlerce ağladım bebiside korkuttum şimdi evi ilaclicak eşim eczacim 1 saat içinde eve girebilirsin bi sorun olmaz dedi ama korkuyorum daha önce kullanan varmi 30 haftalik hamileyim
