nazli-21 cerrahpasada doktora randevu alinmiyor, gun ve saat randevusu aliniyor o gun orda kim varsa o bakiyor. Gidildiginde barkod veriyolar ama barkodda ismi yazan doktorlara da denk gelmedim. 3 kere gittim ben aysegul hoca yaziyodu barkodda ama hep erkek doktorlar bakti. Kadin dogum poliklinik alanina hasta harici kimseyi almiyolar anne teyze cocuk es vs. Usg kagidi verilmiyor. Enabiza goruntuler yukleniyor ama bi sey anlasilmiyor cunku organ goruntusu kaydediliyor bebegin yuzu vucudu vs degil.