Bugün kontrolümüz vardı herşey gayet normal çok şükür sağlığımız da yerinde ama kilo alımımız biraz yavaşlamış 2700 olmuş 3000 olsa iyi olurdu biraz az ama sorun edilecek derecede değil dedi doktorumuz ama öğrendiğimizden beri herkes çok üzerime gidiyor çok az o haftada 3 üzeri olması lazımdı diyip duruyorlar ilk gebeliğim çok bunaldım çok üzülüyorum sizce çok mu az sorun olur mu ?