adaytomomy Kızlar 17-18 yumurtlama 19 unda testim silikleşti sanırım çatladı. Dün erken gebelik yaptım negatif. Bat 29 adet olmadım sizce gebelik ihtimalini düşünmeli miyim yoksa olsa zaten çıkar mıydı testte?
adaytomomy adaytomomy Ve hiçbir belirtim yok daha birkaç gün önceki göğüs hassasiyeti ve kramplar yok oldu normalde de adetim düzenlidir