Shnkh bence kişiden kişiye çok değişiyor ya. Ben 16da hissettim ilk hatta kız diye çok geç hissedersin falan dediler bir de ilk çocuğum olacak 14. Haftada bir kaybım olmuştu ama ona rağmen çok net hissettim. Doktor plasentası önde olduğu için çok hissedemezsin dedi sonra kendisi de dışardan görünce bu kız çok hareketli dedi😅😅 velhasıl çok değişken bir şey hiç canını sıkma