Ceylnhll Haftada doğum yapmış anneler var mı? Doktorum 36. Hafta itibariyle heran doğum yapabilirsin diyor erken mi sizce fikirlerinizi merakla bekliyorum sevgili anneler 🩷
askmeyvesi_ Ceylnhll doğum yaptınız mı bilmiyorum ama ben 36+2 de doğum yaptım hiç ne oksijen ne kuvöz sürecimiz olmadı korkmayın 36 artık herşeyi tamam oluyor bebeğin yani istisnai durumlar dışında bişey olmaz Allah’ın izniyle