Kızlarrrrr ben gelddiimmmm ilk gebeliğim ve 21+1 oldukkk erkek bebeğimiz isim konusunda aşırı kararsızım hiçbir ismi beğenemiyorum nedense kız olsa bi sürü isim vardı ama erkek bebeğe hep klasik isimler var eşim Alparslan diyordu sonra dil dönmüyor fazla bide hep klasik çoğu kişinin koydugu ad sonra kuzey ege dedik iki isim sonra herkes kuranda geçmiyor koymayın dedi kafamız sürekli karışıyor birileri yüzünden kuranda geçen isimler de nadir güzel olan var ve ben Ömer Ali falan koymak istemiyorum beni anlayanlar olacaktır isim önerisi bekliyorummm Özalp soyadımız da