filizsermir Yorumları şaşkınlıkla okuyorum.Bizim toplumda neden bu böyle anlam veremiyorum gerçekten.Linçlemek en iyi yaptığımız şey olmuş.Hamile ve kanaması olan bi kadın yeterli tecrübeye sahip değilse ve birilerinden fikir alma ihtiyacı hissediyorsa bunu bebeğini önemsemediği için mi yapıyor gerçekten? Üstelik linçleyenler de anne veya anne adayı insanlar.Anlamak ve destek olmak yerine anneyi sorumsuzlukla suçlamak ne kadar doğru? Pes yahu!!
deletedmom43191 filizsermir asıl size pes gebelik hassas bir konudur kanaması ve ağrısı varken hastaneye gitmeyip gelip burda sizce nedendir diye sorulmaz ya bebeğe birsey olduysa ya doğum başladıysa yani bunlar çok önemli mevzular direk hastane doktor gerektiren konular en son kontrole gittigimde ebe bile dedi hareket azlığı bacakta aşağı süzülen kan veya su olursa bunlar hiç beklenmeden acile başvurma sebebidir dedi bizzat ebe dedi yani hiç beklenmemesi gerekn mevzular bunlar
Minikbebegimm06 filizsermir ben de sizin hak veren yorumunuzu şaşkınlıkla okudum kanamanız olsa buraya soru sorup gidip yatıp uyur musunuz yoksa bebeğime bisey oldu diyip hastaneye mi koşarsınız ? Ben hastaneye koşarım.
filizsermir Bir annenin bebeğini annenin kendisinden daha çok kimse düşünemez.Hanımefendi hastaneye de gitmiş zaten.Hamile kadınların morele,güzel enerjiye ve desteğe ihtiyacı vardır.Fikir verirken kırıcı olmamak gerektiğini düşünüyorum.
deletedmom43191 filizsermir kırıcı değil gayet yerinde yorum yapıyoruz varsayalim ki doğumu başladı ne olacaktı Allah Korusun bebeğe bile zarar gelebilirdi böyle şeyler ihmale asla gelmez
deletedmom43191 Minikbebegimm06 bu gruplar bitmez illa onların istediği şekil yorum yapcaz hayır madem her yoruma bi karşı çıkacaksın post acma yani bisey diyince hemen kötü biz oluyoruz suçlu biz oluyoruz
filizsermir Hak verip vermemek meselesi değil bu hanımefendi.Hastaneye gitmeli önerisi linçlemeden de verilebilir.Bir anne adayının bebeğini önemsemediğini düşünmüyorum.Buraya yazdıysa muhtemelen destek almak fikir almak için yazmıştır.Beklemeden hastaneye gitmelisin yerine sen ne biçim annesin bebeğini önemsemediğin belli oluyor gibi yorumlar anneyi üzmekten başka bi işe yaramaz.Benim düşüncem bu yönde👍
deletedmom43191 Minikbebegimm06 😆😆 evet canım malesef senle baya kafalarimiz uyuyor gecenki postta da bu olay başımıza gelmişti