symylcnkya 29+6 haftalık hamileyim dün akşam duşta bir anda bacaklarımdan kan süzüldü ve kasıklarıma sancı girdi hareket etmekte zorluk çektim ama geçtiği için birşeyde yapamadım gece olduğu için hastaneye gitme imkanımda yoktu kızlar sizce ne yapmalıyım neden olmuştur
deletedmom43191 symylcnkya yani böyle biseyin cevabini burda alamazsin hastanede bile söylüyorlar kanama hareket azlığı hissedersen hemen acile gel diyorlar siz gelmiş neden olabilir diyorsunuz bebeğinizi bu kadar mı onemsiyosunuz hastaneye gidin hemen
Fatmadali symylcnkya valla sebebini bilemicem ama sabrınız soğuk kanlılığınıza hayran kaldım 🤷🏻♀️ Gece o an duşu bırakır gider baktırırdım hiç bişey yapamasam 112 arar sorardım bu saat olmuş daha acaba neden diye düşünüyosunuz İnşallah bişey yoktur iyidir bebişiniz 🙏🏼
Minikbebegimm06 symylcnkya nasıl hastaneye gitme imkanınız olmaz ben bunu asla anlayamıyorum ambulansi arasaniz gelip götürürler. Neden kendinizi bebeğinizi riske atıyorsunuz bu kadar zaman nasıl durdunuz ne yapmaliyim diye sormak yerine hastaneye gidin hala neyi bekliyorsunuz
hamcokelek33 Çok özür dilerim niyetim asla kınamak değil şartlarınızı bilemem ama nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz, her şey olabilir ,keşke geceden gitseydiniz
symylcnkya hamcokelek33 tabiki içim rahat değildi tam tersi içimi rahatlatmak için sadece hamile arkadaşlarımda yaşamıştır belki diye yazdım hastaneyede gittim
symylcnkya Fatmadali sabır ve soğuk kanlılık değil 112′yi aramak aklıma gelmedi ama hastaneye gitmek gibi bir imkanımda yoktu bu sabah hastaneye gittim
deletedmom43191 Minikbebegimm06 aynen öyle ya bazıları ortalık karışsın diye kaos çıkarmaya çalışıyor yada dalga geçiyor
Minikbebegimm06 deletedmom43191 yani inşallah onun için yazmıştır diyecek duruma geldim tek kaos ya da dalga geçme olsun da bebek iyi olsun sorumluluktan baska bir şey değil 🤦♀️
deletedmom43191 Minikbebegimm06 aynen öyle bu kişi birde çocuğuna nasıl bakacak doğduktan sonra gece ateslense ay bisey olmaz diyip hastaneye de götürmez bu kanama ve ağrıya gitmeyen hicbirseye gitmez
deletedmom43191 Minikbebegimm06 😒😒😒 yazık ki ne yazık diyecek söz yok birde yazıp kaçmış baksana kesin amacı ortalığı karıştırmak çünkü ne olursa olsun insan böyle bir durumda korkar ya gebesin sonuçta karnında bir can var
Minikbebegimm06 deletedmom43191 yani diyorum ya inşallah öyle bisey yoktur ortalığı karıştırmak için yazmıştır
Eylul41 deletedmom43191 onemseyen biri olsa bunu yazmaz direk acile.koşar ambulansi aradiginda hemen geliyor bu ciddi bir sey bebek eminim ki tehlikededir kanama yani normal bir seymi ya acilmasi oldu kesin . Ben bile daha evham yaptim bebek için
symylcnkya deletedmom43191 öncelikle bebeğimi önemseyip önemsemediğimi nerden bileceksiniz cevap veremedim çünkü içim rahat etmedi hastaneye gittim buraya yazdım çünkü sonuçlarım çıkana kadar içimi rahatlatmak istedim ortalık karıştırmak gibi bir niyetim tabiki yok bebeğimde bende gayet iyiyiz
Eylul41 symylcnkya Gercekten bunun cevabını burdami ariyorsun. Saka gibi ya inanamiyorum kanama bacaklarimdan süzüldü diyorsun hicbir sey yapmadim diyorsun .benim 25. Haftamda kanamam geldiginde ambulansi arayip firladik gozumu actim sezaryandayim. Imkan yok demesin kimse ambulansi arasin herkes bu ciddi bir durum. Bebek tehlikededir. Neden olmustur sorusu o kadar sacma bir seyki kim burda doktor ki olsak bile ultrasonda bakildimi muayane edildimi bu kadarmi onemsiz degersiz bir sey olur bu durum sizler icin. Akintiyla suyu ayirt edemedim diye hastaneyi inletmiştim kanama var ama sakince bekleniyor pes
symylcnkya Eylul41 bebeğimdede bende de hiç bir şey yok siz ne yaşamış olursanız olun insanların deletedmom43191 haddinizi takının lütfen
deletedmom43191 Eylul41 işte böyleleri çok gevşek sorup kaçıyor bide umursayan biri olsaydı böyle cevaplara bakar biseyler yazardı
symylcnkya Minikbebegimm06 önemseyip önemsemediğimi nerden biliyorsunuz da böyle konuşuyorsunuz hastanedeydim ve anca vakit bulabildim uygulamaya girmek için
A145N symylcnkya sıcak suyla duş aldıysan ondanda olmuş olabilir sıcak su kaslarda gevşeme yapıyor çünkü canım inşallah bişey yoktur