Tubitos ben 0-3 aylıktan fazla almamaya çalışcam. Yaz bebeği olacak ve benim kızımm doğduğunda yenidoğan kıyafetlerini giyemedi uzun boylu doğdu. 8-10 kat almayı düşünüyorum dış giyim olarak. Pijama eşofman şeklinde olacaklar. Zıbın ve atlet bol bol alacağım 👍 eğer ilk bebeğinse çok beğendiğin giysilerin hep büyük bedenlerini al. Mevsimleri hesaplayarak al 😏. Ne olur ne olmaz bakarsın birden büyür veya uzun boylu kilolu bebek olur yazık olur kullanamazsın 🙈 bebek bezinde bile yenidoğan beZini ilkte 2 paket alcam 🙈