Kızlar bugün takvime göre reglimin 7.günü bu ay normal diğer aylara göre çok çok az geldi kanamam ve normal de 5.gün de kahve akıntı gelir biterdi bugün 7.gün hala pembe leke geliyor ama çok çok arada çok az 🥹reglinin 4 günü gidip kan verdim şüphe düştü içime 0.3 çıktı yani bilgisi olan çevresinde duyan fikirlerinize ihtiyacım var bu durum neden olur acaba 💘💘💘💘