Hatceninblog edanur__ benim göğüslerim büyük, süt dolunca da sarktı o yüzden emzirme yastığı kullanmama gerek kalmadı kucağımda emziriyordum, ama arkadaşım çok işine yaradığını söyledi iyi ki almışım dedi kişiden kişiye değişiyor bence
Evrimnbe edanur__ bende henüz doğurmadım ama çoğunluk al diyordu sezeryan olma durumunda çok kolaylık oluyormuş bir de sürekli bebeğin altında kolun bi zaman sonra uyuşabiliyo direk yastığa yatırıp emzirmek veya yüksekte bel desteği sağlamak anne için de rahat olabilir diye düşündüm. Sonrasında bebek için tummy tıme yaparken kullanılabilir. Zaten ucuzları var trendyolda çok da pahalı olmasına gerek yok sadece çok küçük olmasın ona dikkat edin bazısının ölçüleri küçük oluyor
Ars2223 edanur__ gerekli ama ben emzirme için kullanmadım bebeğime tummy time falan yaptırdım 1-2 aylıkken arasında yatıyordu
Larraa Ben aldım çünkü sadece emzirme için değil ayrıca bebeğe tummy time yaptırma, oturtma gibi süreçlerde de çok işlevli bir ürün bence 🌸
Gokturkmom_ edanur__ Sezaryen doğum yaptım çok işime yaradı sonrası içinde güzel oluyor karın üstü aktivite de yapıyoruz onda
Rabiul edanur__ hiç kullanmadım desem yeridir yastığa yatır aynı mantık gel bana bir kaç kez kızımı tummy time için kullandırdım o kadar dolap hesabıma koydum satmak için bir daha alır mıyım sanmam
numix Emzirirken kullanmıyorum sadece bebeğimi tummy time yaptırırken çok işime yarıyor. Bir de damla damlatırken oraya yatırıyorum öyle damlasını veriyorum 😂 emzirme dışında kullanıyorum daha çok.
Merve034 edanur__ Valla sezaryen için çok kullanışlı iyiki aldığım dediğim tek sey dikislerden karnimin acısından en iyi onunla emzirdim futbo topu tutuşu ile asiri iyidi bebekte hem çok narin küçücük üstüne yatırınca vucududa rahat ediyor ellerin batmıyor çocuğa hem bence 🥰