17 haftalık hamileyim omzum ve boynum tutuldu ufak bir soğuğa çıkınca tutuluyorum ve haftalarca sürüyor Doktora gittiğimde yasak olduğu için hiçbir şey veremeyeceğini söyledi iş yapamaz hale geldim Sizler bu durumda ne yaptınız tutulma, fıtık, sinir sıkışması bu durumlar da neler kullandınız Denediklerim: sıcak su torbası, sıcak havlu, masaj, kuyruk yağı, hafif egzersizler nafile hiçbir işe yaramadı. Yastığım tam ortopedik her şeye çok dikkat ediyorum 2 hafta oldu hala çok şiddetli ağrılarım var yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilir mi🥹