Medusa Kızlar var mısınız sağlıklı beslenme diyeti yapmaya? Bu hafta anne evine gelince bi baktım piiiii şekerler hamur işleri, tatlı tuzlu ne varsa yemişim. Buna bir dur demek lazım. 5 ay ve üstü özellikle kilo almaya başladığımız dönemdeki hamileler var mısınız diyet yapıp burada da kritiğini yapalım bugün neler yedik filan onu konuşalım ☺️ Şartlarımızı açıklıyorum: -rafine/beyaz şekerli bir şeyler yemek yok. Nedir bunlar? Bildiğimiz her türlü tatlı, reçel vs.❌ Ama şeker ihtiyacımızı kuru kayısı kuru üzüm pekmez bal gibi şekerlilerden (abartmadan) karşılayabiliriz. ✅Mesela açık çay içiyorsanız yanına bi avuç kuru üzüm alabilirsiniz 🎈 - beyaz pirinç yemeyelim❌, bulgura yönelelim mesela. Ekmek de sabahları 1 dilim eğer hiç doymuyorum diyorsanız öğlen de 1 dilim. ✅ - hamur işi yok tabii ki 😆❌❌ - gün içinde mutlaka meyve süt veya yoğurt yiyerek ara öğün yapıyoruz. Ben ceviz muz yiyorum beraber çok güzel oluyor hem bebeği de büyütür ✅ -fastfood ve paketli abur cubur ürünler yemeyelim ❌ Eğer tüm hafta diyete sadık kaldıysak haftada 1 kere kendimize izin verelim bi tane tatlı yiyelim bence 😍 Keşke admin sabitlese başlığı, büyük sağlıklı beslenme hareketi başlatsak 💓 Kimler benimle 😂(biliyorum zor ama gebeliği alt sınırda kilolarla bitireceğiz söz)
Gulcag Medusa vallahi canım bir gün uysan diğer gün bırakırsın 😂🙈 ilerleyen haftalarda açlığa yenik düşüyor insan 2 saatte bir yemek istiyorsun bazen 7-8de gözüm açılıyor karnımın gurultusundan 😂😂😂 39+5 inan dikkat edemedim 15 kilo ile kapatmışım ben 20den fazla diyordum 15 olunca havalara uçtum 😂😂😂 inşallah sonunu geçtirirsin 🙏🏻
ValideSultan Medusa verdiğiniz beslenme önerilerinin büyük kısmı doğru değil ama insanları bu şekilde yanlış yönlendiriyorsunuz bakın gebelikte beslenme önemli bir uzmanlıktır bilimdir
Sewo Medusa bak canım canin süte tarçın koyuyorum 1 tane de hurma yiyorum tatli isteğim geciyor.1 tane de kuru siyah kayısı ohh miss
Iskandinavgelini Medusa benim tükettiğim çok hafif çok sağlıklı bir tatlı var. Eğer yapmak isterseniz herşey göz kararı belli bir ölçü yok. Kuru hurma ceviz pekmez az bişe tahin cevizin yanında badem fındıkta kullanabilirsiniz. Hurmaların çekirdeğini çıkarıp ılık suda bekletiyosunuz. Daha sonra yumusadığını gördüğünüz hurmaları ceviz fındık badem istediğiniz bir kuruyemişi yada hepsini :) pekmez ve tahini blender a koyup hepsini makinada çekiyoruz. Kıvamına baktıktan sonra eğer çok yumuşak gelirse elinize içerisine katılaştıracak kadar bisküvi kırabilirsiniz. Daha sonra ister folyo sardığınız bir kek kalıbına (baton olabilir veya normal kek kalıbı) yada küçük toplar halinde yuvarlayıp üzerine hindistan cevizi bulayıp buzdolabında bekletiyoruz. Yeteri kadar soğuduğunda dolaptan cıkarıp servis yapabilirsiniz. Benim çok beğendiğim çok hafif tamemen doğal ürünlerden elde etmeye çalıştığım bir tatlı belki sizde seversiniz ☺️ Afiyet olsun
Medusa Phtc ay yaşasın dert ortağı buldum 🎈kaç haftalıksın kaç kilo aldın? Ben 22 oluyorum yarın, 8 kilo filan almışım fazla tabii ki. 🙄
GamzeCan Medusa tam dur dicek vakitte durmussun tebrik ederimm🤗 ben 22. Haftaya kadar 2 2,5 kg almıstım ama sonra bi iştah suan 34 haftalığım 12 kg almısm iş işten geçti benm icn size iyi diyetleeerrr🙋🏻♀️😂
Nurseyma Medusa merhaba Bende 25+3 üm ve sadece 5 kilo aldım Ama şekerim yüksek çıktı yüklemede Endokline gidip diyet uygulamaları gerekiyormuş doktorum öyle dedi
Medusa Gulcag ona da çözüm var 😂 leblebi yicez mesela bi avuç, su içicez üstüne. Cacık yicez yoğurt yicez ev yoğurdu 😍 işte fikir verelim birbirimize açlık krizini önleyici. En azından krize girmeyiz eğer şeker hamur tüketimini azaltırsak şeker ani düşüp yükselmeyeceği için o açlık krizleri de azalacaktır 🎈
Gulcag Medusa Bak doğru bunlar olabilir ama ben hiç hamur işi falan giyemedim zaten midem rahatsızdı yanma fazla oluyor o nedenden çok şükür yiyemedim 🙈
Gulsah7171 Medusa 15. Haftadayım her saat başı açım hamur işi yemiyorum ekmek yiyorum sadece ben nasıl diyet yapıyım 2 bucuk kilo almışım sadece normal midir
Medusa Gulcag ben de aslında yapılmasa yemiyorum ama kayınvalide tarafım herrrrgün bi şey yapıyor 😰 yemicem ama artık bittiii
031965 Medusa üçer beşer alıcam kiloları şimdiden sonra öyle hissediyorum 😂😂 ben bebişe odaklı yeme diyeti yapıyorum artık
Gulcag Medusa yeme kuzum dikkat et ama çokta dert etme İnan az kilo alan arkadaşlarımın bebekleri hep küçücük kaldı üzülüyorum öylede olunca 😔 kuzenim 5 kilo aldı 2.300 doğdu bebek diğer arkadaşım 6 kilo aldı 2.100 doğdu. Kimse bana ahkam kesmesin eşi suyu bebek derken zaten 2kiloyu çok geçemiyor bebek. Doğumdan sonra zaten çok rahat verirsin çok sıkma kendini 😍😘
Vctry1706 18.haftamda annemden 15 günlük tatil sonucu döndüğüm de toplamda +7 kilo olduğunu görünce aynen bu kararları verdim bende 😅 Şu an 29 haftalığız 11 haftadır uyguluyorum bunları her gün yürüyüş yapıyorum 2lt suyun altına asla düşünüyorum 11 haftada 2 kilo aldım sadece bakalım yaklaşık 10 haftamiz kaldı maksimum 6 kilo alma hakkı veriyorum kendime ki 15 kilo ile kapatayım 😊 size eşlik edebilirim bu sağlıklı beslenme diyetinde 🤗🤗