Benim doktorum aylardır yok yerine doktor da gelmiyo kan vermek.istediğimde başka doktorlar bakmiyo dediler şikayet ettim 1 haftalık doktor göndermişler hamileyim kan tahlili yapmam gerekiyor nasıl yapicam bilmiyorum bilginiz varsa yardımc olun lutfen