Gulseminnn23 Merhaba anneler artık 36. Hafta ve son demler Bu benim ikinci gebeliğim ve şuanlık normal doğum görünüyor Tecrübeli anneler 2. Normal doğum ilkine göre daha kolay olur mu Zaman yaklaştıkça strese giriyorum
Kubrabsyg Gulseminnn23 ay bende aynı durumdayım. 35+4 Üzerinden 22 ay geçti doktor kolay olur diyor ama ilkinde doğumda oğlumun omzunu kırdılar çıkmadı diye. Şimdi nasıl olacak bilmiyorum. Bi sezeryan olasım var ama normalde sonrası kolay oluyor