Benim de şekerim ver ve doktorum hatta doktorlarım hiç bir şekilde sezaryenden bahsetmiyorlar. Çok büyük bir aksilik olmadığı sürece normal olacak.
Şekerle normal doğum yapanlara da çok denk geldim. Engel değil aslında ama tabi sizin ve bebeğinizin kişisel sağlık durumuna göre doktorunuz böyle söylüyor olabilir 🌸