Merveyrdm 34 haftalık hamileyim Bi kaç haftadır korku başladı Doğum yaklaştığı için galiba Sezeryandan çok korkuyorum o masaya yatmak sonrası bıçak acısı çok mu zor oluyor ben mi abartıyorum bilmiyorum Normal Doğum desen o ıkınma sancı çatal yatmak Rüyalarımda sabaha kaç kaç kez Doğum yapıyorum 🙈 Gerçekten çok mu zor ....
omurce Merveyrdm canım benim ya ❤️ Normal doğum sancısı evet zor ama inan yapabilirsin normal doğurduktan sonra bebeğinde sende çok güzel hayatınıza devam ediyorsunun sütün hemen geliyor korkma yapman gereken tek şey gerçekten korkmamak ❤️ Geçip gidicek acılar bak çok bilindik bir laftır hatırlamıyorsun doğumdan bir saat sonra o sancıların nasıl olduğunu unutuyorsun rahat ol ❤️🦚
FindiksMom Merveyrdm ben de sezeryandan çok korkuyorum normal doğum daha cazip geliyo normal doğumu kolaylaştırmak için de pilates yapıyorum ilk günden beri kasları güçlendirmek normal doğum için çok iyiymiş 19. Hafta bitmek üzere şimdi.. sana da tavsiyem canım doktorundan izin alarak egzersiz yap
Sibel4 Merveyrdm hiç bir güzellik acı vermeden gelmez😊ya düşünsene canın dan can çıkacak sana muhtaç sana ihtiyacı var👼🏻Onu eline aldığın an bütün acıları unutacaksın ben 10+4haftalık hamileyim kan verirken bile bayılıyorum korkudan ama bebeğim için bütün cesaretimle bekliyorum bütün çekeceğim acılar bana büyük bir mucize verecek.hiç korkma tam tersine hırslan ve korkunu yen 🤰
SeherNilgnBakrc Merveyrdm canım ben sezaryenden çok korkuyordum hiç aklıma getirmek istemiyordum nefesin kesiliyordu son ana kadar normal diye bekledik ama aksilik çıktı kontrole gittiğim gün doktorum sezaryan Doğuma aldı ben kabul ederken ağladım korkuyorum dedim bana sakinleştirici yaptılar spinal anestezi ile sezeryan oldum sakinleştiricinin etkisi ile ameliyathanede gayet sohbet muhabbet bir ameliyat geçirdim bebeğimi gördüm vs sonrasında tabi biraz zorlukları var ama normal Doğumda da kesik dikiş ihtimalini göze alıyorsun sonuçta ikisinin de zorlukları sonrasın avantaj ve dezavantajları var ben 5.gün tam anlamıyla kendi işimi kendim yapabildim öncesinde tansiyonum çok düşüktü o yüzden genellikle yattım sormak istediğin başka birşey varsa yardımcı olabilirim seni çok iyi anlıyorum ama İnan bir şekilde bebek geliyor ve sen olayın akışına kapılıyorsun
Selinnnce Sibel4 ya ayniyiz demek seninle. Bende kan verirken fenalasiyorum. Nasil dogurcam hic bilmiyorum :)
Merveyrdm Rüyamda bir gün sezeryan bir gün normal Doğum yapıyorum bilinç altım beynim mahvolmuş bi durumda ne kadar çok araştırırsam o kadar beynim bulanıyor rabbime bıraktım artık rabbim hayırlısını kolayını en güzelini nasip Etsin inşallah
yamacinannesi Merveyrdm ben spinal sezeryan oldum. O kadar korkuyordum ki çıkınca bu muymuş dedim😂 hatta ameliyathaneden çıkarken video çekmişler. Eşime ben daha bikaç tane doğururum diyorum🙈 ve hatta içerde müzik çalıyordu ameliyathanede. İstek şarkı bile istedim😂😂. Diyeceğim o ki hiiiiç korkup kendini de bebeği de strese sokma. Korkuttukları kadar hiçbirşey yok.😘
Reina Merveyrdm https://www.instagram.com/p/BsIZJjEHmLd/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=cta95v0jkc4k şu videoyu izlemen umarm seni rahatlatır. Sırf korku için sezeryana yönelmeni tavsiye etmEm. Benimde ilki sezeryandı ikincide 17 gün önce zorunlu sezeryan oldu. Zerre kadar korkum yoktu, elimden geleni de yapmştım. Ama nasip olmadı. Korkuyu bilgi öldürür. Lütfen yapabiliyorsan eğitimlere git. Bol bol oku ve doğumunu korkarak değil bebeğine kavuşacağın bi maraton olarak düşün o şekilde karşıla. 🙏🏽
Meripella @Merveyrdm doğum sancısı bebeğinizi size getirir derler. Yani düşününce 9 ay beklediğimiz miniğimize bi sancıyla kavuşmaktan bahsediyoruz çekilmiycek acı mı sizce? 🥰 Allah hepimize bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallah sizde sıkıntısız ağrısız acısız doğurursunuz 🙏 (şuan ablam doğum için suni sancı alıyo gülüp eğlenebiliyo demek ki çokta can yakan bişey değilmiş)
saribeyaz Merveyrdm canım hiç korkma, son haftalarda bol bol hurma ye,yere çömelerek yer silmeye çalış Allahın izniyle bir avazda doğuracaksın,herkes doğuruyor korkma mucizevi bir anı bizzat sen yaşayacaksın 💕
Reina Merveyrdm ben bu doktoru şahsen tanıyorum. Gebelik eğitimi almayan gebeleri kabul etmiyor. Bu kadın epidural bile almamş:) eğitimin faydası işte
Leyna Merveyrdm Karamsar ve kötü düşüncelere yer verme pozitif düşün ben 36+1 mümkün oldugunca korkulu anlar yaşamayacağıma kendimi inandırdım. Duanın tesiri verdiği güven apayrı tabiki..👍🏻
Merveyrdm Korkuma engel olamıyorum elimde değil En ufak bi rahim kasılmamda ağlamaya başlıyorum 33 haftalık hamileyim rabbime dua ediyorum hep