Rabiul Çeliktepe de oturuyorlar doğrusu tam Çeliktepe değil ama öyle geçiyor. Yine bu iyi yeni taşındılar ev ararken öyle evler vardı ki ateş pahası ama 5 kuruş etmez.
Bina yıkılıyor o derece demirler çıkmış heryeri çatlamış 25-30 arasındaydı fiyatları hep uyanıklar evi yenilemisler fiyatı da böylece yükseltmişler. Rabbim görüyor bunu yapanları insanların canlarını satın alıyorlar bildiğin. Bir deprem hayatta kaldırmaz anında çöker o binalar ama bunu düşünen kim.