Btl066611 kenbil2304 tebrik ederim canım bende bu şekilde öğrendim 3 gün gecikmem olmuştu testim de silik çizgiydi şuan 17 olduk
Deletedmom_247 bence gidip kan ver canım daha net sonuçlar alırsın. Artık bir çok gebelik testi yalancı pozitif çıkartıyor. Kan ver hemen öğrenirsin. İnşallah vardır .
Baciko kenbil2304 hayırlı olsun canım benim sağlıcakla al kucağına birşey sorucam regl geçtimi belirtin varmıydı
A_nuur19 kenbil2304 beta kaç çıktı canım kaç gün geciktin hayırlı olsun tebrik ederim darısı bizlere inşallah
Anneee_bebek Bende aynı olmuştu silik çizgi çıktı gittim kan verdim aile hekimin de 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim inşallah sende hamilesindir 🥰🥰😊 Rabbim sanada nasip etsin 🤲🤲