highlighter1010 geçmiş olsun ben de 28. Haftadayım ve hastayım. Gebelik şekeri çıkmadan önce zühre ana kozalak macunu öksürüğüme iyi geliyordu. Karbonatlı ılık su ile boğazıma gargara da iyi geliyor. Sterimar grip/ soğuk algınlığı burun spreyi var doğal deniz suyu gebelere zararı yok o da burun akıntıma iyi geliyor , eğer bulmak zor olursa serum fizyolojik ile burnunuzu yıkamak da baya rahatlatıyor. C vitamini kullanabilirsin dedi doktorum o da iyi geliyor gibi