Ozgedgn1 ilk gebeliğimde adete 4 gün falan vardı kan testi negatif çıkmıştı doktor gebelik yok adetin ikinci günü gel aşılama tedavisi için testleri yapalım demişti ama adet günü olmadım ve gebe olduğumu öğrendim o yüzden bence adet gecikmesi yaşamadan test yapmayın biliyorum beklemek çok zor ama hayal kırıklığı daha da zor