GULLMOMMY 5-6 haftalık kanamam başladı, progesteron kullanmama rağmen kanama devaam etti, 7 haftalıkken hastaneye gittim hem özel hem devlet doktoruma kalp atışı durdugu söyledi bı gün sonra da kürtaj oldum.
Ben tekrar gebelik düşündüğüm için ilk reglde sonra deneyeceğim dedim oldu çok şükür. 2 li tarama yapıldı şükür bir şey çıkmadı 🤲
Açıkçası neden kalp atışı durdugu bilmiyorm, doktor 3 düşutükten sonra araştırıyor deyince. Konunu kapattm bende.