58 kiloyla hamile kaldım,planlı bir hamilelik değildi benim için çünkü zayıflayıp öyle düşünecektim hamile olduğumu öğrendiğimde ilk kesin küçük bir dana olucam düşüncesinin aklıma yerleşmesiydi 😅 pilav makarnayı neredeyse hayatımdan çıkardım gibi oldu ilk 3-4 ay, mide bulantısı vs hiç yaşamadım kolay bir hamilelik geçiriyordum aşermem de olmadı. Şimdi 32 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde 59 kilo çıktım ve eşim artık dayanamadı doktora hiç kilo almadı 58le başladı zaten hamileliğe diye söyledi. Doktorda bebeğin kilosunun normal seyrettiğini ama sen beslenemiyor musun ki acaba protein ağırlıklı beslenmeye çalış gerçekten hiç kilo almamışsın diye uyarıda bulundu. Oysaki yumurtam yoğurdum tavuk et eksik olmaz yediğim şeylerde🤷🏼♀️ akrabalarından kiminle konuşsam yok sana yemek gönderelim yok şunu ye bunu ye diyor aç olsam her şeyi yiyeceğim ama bir kase çorba içsem bana yetiyor bazen. Cidden sinirlerim bozulmaya başladı artık 😅