20 ila 24 hafta arasında yapıyorlar zaten 😊 benim gittiğim perinatolog 2 kere bakıyormuş 20.haftada ilk gittim heryeri netti bebişin sonra tekrar 22 de çağırdı tabi 22 de daha da büyümüştü ama benim eşşek suratını saklamayı tercih ediyor bir türlü göremedik 😅