Mrwezyn1 13+6 da kıza benziyor dedi duramadım 1 hafta sonra 14+6 da tekrar gittim %90 kız dedi. Doktora ve bebişe bağlı canım. Yinede en kesin detaylıda belli olur bence 🥰 Ben hala şoktayım çünkü. O kadar çok erkek diyen oldu ki kendimi erkeğe alıştırmıştım. Doktor kız diyince şoka girdim. Hiç birşey alamadım daha detaylıyı bekliyorum 😂