Kızlar 35+4 den selam doğumum yaklaştı ilk başlarda normal için aşırı pozitif bakıyordum hala öyle ama ağrılarım arttıkça bunun daha fazlasını kaldırabilir miyim diye düşünmeden edemiyorum son zamanlarda normal doğumu çok istiyorum şuan sezeryanı gerektirecek bir durum da söz konusu değil ilk gebeliğim olduğu için kafam çok karışık içimi rahatlatamıyorum