Bendis merhaba . Ben 3 ay tedavi oldum .2 sinde yumjrta sag taraftavolusmusdu ve hamile kalmadim . 3 cu ay sol tarafta yumurta olustu catladi ve 3 ay hamile kaldim .onemli olan yumjrtanin olusuyor olmasi 1 tane bile olsa bazi pko hastalarinda hic yumurta olusmuyir bile. Ama yumurta olusup catlasa bile endometrium adli bir tabaka var oranin 8 uzerinde bir kalinliga ulasmasi gerekiyor . Her haldr doktorunuz soylemistir size bunu. Aksi taktirde hamilelik olusmaz