Aysel14 benim karnım ilk ay belirdi zaten regl günüm hep geçiktiğinde hamile gibi şişen bir kadındım o yüzden karnımı anlayamadım ama her ay düzenli
2 kilo aldım 7.ayıma giriş yaptım bu hafta bebeğimi hissetmeyi dört gözle bekledim hep o yüzden sürekli
Dinliyordum
Kendimi acaba göbeğimde mi atacak kasıklarımdada mı hissedicem diyordum sürekli 17 haftadan sonra minik kıpırtılar hissediyor ama anlayamıyordum hafifçe olduğunu için 20 hafta net hissettim ve şimdilerde anlıyorum ki 17 haftamda hissettiklerim bebeğimmiş