NsnrSrny42 Salı günü test yaptm silik çizgi çıktı, kan verdim o gün 50 çıktı beta doktor tam bisey diyemiyorum bu betaya hamilesin diyemem dedi. Az önce gene test yaptm gene silik çizgi çıktı sizce gebemiyim ve ne zaman kan vermeliyim 🤗
sutlukahve_ NsnrSrny42 Evet kesin hamilesin kan pozitif çıkmış kanı salı günü verdiysen bugün tekrar ver artışa bakilir sağlıkla kavuşursun inşallah
Pamuk NsnrSrny42 Merhaba 2 günde bir kan verip düzenli artış var mi yok mu takip edeceksiniz.Hamilesiniz,ben de 9 ile öğrenmiştim.
MelodyFairy NsnrSrny42 Evet hamilesin Doktorlar sadece sağlıklı artış olunca emin oluyor sadece ne olur ne olmaz diye öyle demiş
H-a-t-i-c-e NsnrSrny42 canım hayırlı olsun döllenme olmuş pozitif fakat doktorlar düşük beta değeri olunca kimyasala dönme ihtimalini de göz önünde bulundurup net hamilesin demiyorlar ama bu değere göre pozitif inşallah sağ sağlım yerleşir kalp atımlarını duyup kucağına almak nasip olur şimdiden hayırlı olsun 🌸
burcum_17 Canım beta 5 üzeri ise hamilesin demek iki günde bir kan verip artışa bakılmalı bnce doktorun boş anına denk gelmiş sağlık ocağı varsa yakınında durumdan bahset onlar yardımcı olur
NsnrSrny42 burcum_17 evet var bugün oraya gidip tekrar kan vereceğim olumsuz konuşunca tedirgin olmuştum biraz teşekkür ederim 🤗
deletedmom43191 NsnrSrny42 yine verebilirsin 2 günde bir verilir normalde eğer salı günü 50 çıktıysa bugün 100 çıkmalı 2 günde bir 2 katına çıkıyorsa sağlıklı gebeliktir
defnekusum NsnrSrny42 merhabalar ben de aynı durumu yaşamıştım silik çizgi çıkması üzerine kan vermiştim benimde 44 çıkmıştı doktor şuan için net bir şey diyemem 2 gün sonra yeniden gel test ver demişti artınca hamile olduğumu bu şekilde öğrendim