ErsBegAs p. Tesi gitmiştim ama o an heycandan hatırlamıyorumm ikili test için gitmiştim ona odaklandım maaşallah🧿🧿 erkenden öğrenmişsiniz çok güzel şuan devlet hastanesinde takipliyim oyüzden pek erken öğrenmeyi beklemiyorum ben kızımda 20. Haftada öğrenmiştim🥲