Kardelenak 1mila1 benimde 24 Aralık keseyi ne zaman gördünüz acaba dün gittim keseyi göremedi karından 643 çıktı beta
Kkardelenn1 Yetersukrbck_0618 🥰hayır henüz öğrenemedik birkaç gün içinde fetal DNA sonucumuz gelecek ordan öğreneceğiz inşallah pazartesi de doktor randevum var öncesinde gelmezse bşr tahmınde bulunacaktı doktorum
Hilalllkk Yetersukrbck_0618 siz öğrendiniz mi peki benim de 22 Ekim geçen hafta gittiğimde dedi ki eğer bebek erkekse 14. Haftadan itibaren hormonları gelişiyor organı oluşabiliyor o yüzden erken dedi cumartesi tekrar gideceğim bakalım inşallah öğrenirim artık çok sabırsızlanıyorum 😄😄
Yazmelegi_ Pamuk Eveett🥹 düşünmüyodumm sonra kararım değişti 😇 akışına bıraktık bakalim, Rabbim ne zaman nasip ederse 🌸
Kardelenak mervehalil mervehalil benimde 24 Aralık sat keseyi ne zaman gördünüz acaba ben dün gittim karından baktı göremedi 643 beta
mervehalil Goncaa420 benim de 23 aralıktı hiç muayene oldunuz mu bugün ilk kez gideceğim görür müyüm acaba