Ben kronik küçüklüğümden beri olurum göz damlası da pek fayda etmez. Çay ile pansuman öneriliyor işe yaramıyor ama enfeksiyonun yayılmasını bir nebze önlüyor. Bir de soğuk su ile yıkayınca rahatlıyor gözlerim sıcak iyi gelmez odanız falan serin olsun daha iyi