Busra_karsu Kızlar 4 hafta sonra sezeryan doğumum var inşallah. Grip oldum atlattım şükür fakat öksürük ve balgam kaldı doğuma kadar geçmezse yanarım sonuçta o dikişlerle öksüremem. Öksürük en hızlı nasıl geçer bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi…
Pnr_02 Busra_karsu sorma bende öyleyim çok korkuyorum bı zararı varmı diye bebeğime …süt bal yaptm gece sadece başkada bilmiyom
tubavarlikk Busra_karsu zencefil çayı ve yakana sırtına ütüyle ısıtıp sıcak havlu koy canım, doğumu tetikler diye ada çayı içemiyoruz o haftalarda aslında balgamı Ada çayı da güzel attırıyo ama zencefil de solunum yollarına çok iyi gelir ben her gün içmiştim
Birbenbirbebek Busra_karsu pekmez tereyağ karabiber dene canım bal limon yap iç 🥹 geçmiş olsun tez vakitte atlatırsın inşallah
Nillayyy Busra_karsu bende 32 haftalık gebeyim bende de aynı durum var öksürük çok kötü yapıyor doktorum zencefil bal limon ve ıhlamuru önerdi ıhlamuru yaparken de bal ve limon kullanın tuzlu suyla gargara yapın en azından boğazınızı temizler serum fizyolojik ile buhar mı yapsanız oda iyi gelir isterseniz yinede doktorunuza danışın