Bglmmrn İki aydır Yasmin kullanıyorum aşırı mide bulantısı yapiyo akşam 8 de içiyorum sabahları aşırı bı bulantiyla uyanıyorum yan etkilerinde var evet doktor ikinci kutuda düzelir demişti başına gelen var mı acaba
Adileeselvi Bglmmrn Bende de aynısı oldu malesef 3 . Kutuya gecmeme rağmen aşırı bulantı sinir acıkma midem hep kötüydü biraktim
fatsfats-92 Bglmmrn Ben 4 sene kullandım ama gece 10 da içiyordum hiç bulantı falan yapmamıştı markasını değiştirebilirsiniz bi sürü farklı ilaç var🙂
Morrinah Bglmmrn 4 ay kullandım evet korudu ama hayatımı mahvetti bu ilaç bulantı da başta olmak üzere