Kızlar merhaba. 3 Ocak son adet tarihim. 16 ocakta yani adetin ilk gününden itibaren 13. Günde pik gördüm 17 sinde çatladı. Ben ayın 15-16-17 sinde değerlendirdim sadece bi daha da değerlendirmedik sadece yumurtlama zamanında bebek oluyor diye. Çatlamanın üzerinden 13 gün geçti bata da 4-5 gün var. Sadece o tarihlerde yapmama rağmen geç döllenme olabilir mi yoksa yumurtlama tarihim daha adete göre yakın olunca mı geç döllenme oluyor tam ayrımını yapamadım