Yarın doktor randevum varr ayy 1 haftadır yarını bekliyorum 16 hafta olacağız yarın öğrenirim diye umuyorumm artıkk, bir oğluşum var sanki hep erkek olacak gibi hissediyorum 😂 bakalımm bu da erkek mi yoksaa bana ters köşe miii🤭🤔 tabii ki sağlıklı olsun herşeyden önce inşallah 🤲🏻