Annekuzusu06666 Busmumyy bende sata göre 3+4 daha yeniyiz bugün kan vermeye gidicem inşallah dua edin
Gizem1504 Busmumyy kese göründü 4 haftalıkken ama kalp atışına 1 hafta var :) şuan iyi gidiyor 6+2yiz 🥲🫠
Busmumyy Gizem1504 kalp atışı 7 haftalıkken mi oluyor bende 4+6 yım sizce bugün keseyi görür müyüz erken mi yoksa
Goksu2259 Benim de 5+6 bugün keseyi 5 haftalıkken küçücük nokta kadardı gördü dr kalp atışı için daha gitmedim 8 şubatta randevum
Gizem1504 Busmumyy bende tam o gün gördüm doktor herşey normal dedi karından baktı bu haftalarda vajinalde bakabilirmiş kese görünebilir
defnekusum Busmumyy 4+6 daydım ben de keseyim gördüğüm zaman ama benim alttan muayene ile görülmüştü 6+5 de doktorum belli belirsiz kalp atışı duydum haftaya yeniden gel dedi 7+4 de duydum şimdi 10+4 üz 🥺🥳