Kızlar 8 haftalık hamileyim boğaz ağrısı öksürük hapşırık hepsini yaşıyorum.. tüp bebekle hamileyim çok korkuyorum bu durumdan bebegime bişi olacak diye crp değerim yüksek ama çok çok yüksek olmadığı için antibiyotik kullanmadık ama öksürük ne yaparsam geçmiyor öksürürken hapşırırken bebege bişi olur mu daha haftam yeni olduğu içün korkuyorum