Hasret18ayaz Rabbim sana ve bebeğine yardım etsin şifa versin inşallah.
Söyleyeceklerim seni üzsün diye değil inan ki sadece yaşamış birinden ufak bir tavsiye. Aynısı 3ay önce başıma geldi. Benim bir anda dökülmedi su kesemde enfeksiyondan yırtık oluştu ve sızıntı şeklinde gelip bir hafta içinde suyu bitti. Bu sırada hastanede yattım hep kese kapanır kendini yenilerse bebeğim sağlıklı zamanında doğacaktı. Ama Rabbim böyle nasip etti normal doğumla kaybettim oğlumu. Sana tavsiyem eğer enfeksiyon değerin duşerse ve sana zarar verecek durumda değilse bebeğinin kalbi attıgı sürece doğumu başlattırma. Allah’tan ümit kesilmez çünkü belki kesen yeniler kendini. Çok zor bir durum Rabbim yardımcın olsun canım seni çok iyi anlıyorum