_Nohut_ Kızlar aranızda uyku tulumu kullananlar var mı ? Kızıma kullanıyorum kolsuz olanlardan digerlerinde kollar içerde olanlarda daralıyor, düşünüyorum kollar açıkta üşüyormudur ? Ev ortalama 20 - 22 derece.
myavocado _Nohut_ 22 derece oluyor ev bizim de kolsuz kullanıyorum, üşüdüğünü düşünmüyorum, sabah eli ayağı da sıcak oluyor
Merve6521 Ben hep kollu olanları kullandım ama terliyordu giydirmeyince de üstünü atıyordu kolsuzla bence üşümez canım teninden anlarsın zaten