obli Maralllmm 2.trimesterda dolgu vs yapılıyor ama çekim oluyor mu doktorunuza danışmanız lazım. Zaten ondan izin kağıdı aldıktan sonra işlem yaptırıyorsunuz. Geçmiş olsun.
dunnobeck Ben kanal yaptırdım, doktorum diş çekimi de yapılabileceğini söyledi ama en iyisini kendi doktorunuz bilir