Belirtiler birden gitmez birşey olsaydı hem herkes de hep bulantı olacak diye birşey yok bende 3 gün bulanti wardı 1 hafta yoktu gelip gidiyordu.
İlk gebelık olduğu icin insan çok stres e giriyor, hep birsey oldu mu diye düşünüyor.
Allah korusun düşük olsaydi önce düşük olurdu oda kanama ile felan sonra belirtiler giderdi.
Hiç kafana takma sıkıntı yapma, hem ne güzel bak bugün bulantınız geçecek belki
❤️❤️
Allah bebeğını sağlıkla kucagina almayı nasip etsin❤️