Aysenaz18 14 haftalik hamileyim arkadaslar.3 tane doktor degisikligi yapinca en sonuncusuna sormayi unuttum acaba detayli ultrason hangi haftalarda yapiliyor ona gore elazig egitim arastirmadan randevu alayim??
mom02636 Aysenaz18 22.haftada yaptır dedi doktorum suan 19 haftalığız nerde yaptırsam diye düşünüyorum 🤔
Aysenaz18 Cok sagolun peki elazig arastirma hastanesinde renklimi acaba?bide elazig medikalde varmidir
Minisimveben Aysenaz18 aynı sorunun cevabını bende düşünüyorum şu aralar 😊 normalde medicalparka gidiyorum ama orda varmı bende bilmiyorum
ozgeya Aysenaz18 Elazığ’da olmadığım için bir bilgim yok malesef😊 Ama hastanelerde detaylı ultrasonu radyologlar yapıyor,onların uzmanlık alanı değil.Gerçek detaylı ultrasonun Perinatolog tarafından yapılması lazım,onların da özel muayenehaneleri oluyor.
payidar Minisimveben medicaldr fethi hanay kendi bakıyormuş diye duydum. Ben hayat hastanesine gidiyorum şükrü özbörü’ye detaylımıda kendisi yaptı memnunum 🙏🏻
Minisimveben payidar bende fethi hanaya gidiyorum zaten ama elazigda yaşamadığım için sürekli değil tabi öyleyse detayliya da elaziga geliriz tekrar mecbur 😊
Aysenaz18 Yanlis ogrenmediysem medical parkta 8 ay once 80 tlymis ama bana hic inandirici gelmedi.ayrica renkliymis.ama daha dogru bilen yazarsa sevinirim
Minisimveben Bugün Tuncelideki doktorum detaylı ultrason için elazig üniversite hastanesinde doc.dr. Salih burcin kavak a yönlendirdi 22. Hafta da gidicez bakalım inşallah baya da övdü doktoru o ne derse odur falan dedi haberiniz olsun hanımlar 😊
Aysenaz18 Minisimveben suan kacinci haftadasiniz.tuncelideki doktorunuz kim?bugun bende hastaneydeydim cinsiyetini gostermedi nasil umutlanmistim oysa:(
Minisimveben Aysenaz18 18+3 deyim Erkan Şimşek doktorum da ben memnunum bugün baya detaylı ilgilendi hatta bebeğin ellerini kollarını ayaklarını omurgasını gösterdi cinsiyet içinde yüzde 65 erkek diyebilirim dedi pipisi olduğunu tahmin ediyorum diyerek gösterdi hatta. Zaten 13. Haftada elazigda fethi beyde erkek demişti öyle yani canım. İnşallah sizinki de belli olur en kısa zamanda insan merak ediyor çünkü 🤗 hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da tek 🤗😍
Aysenaz18 Minisimveben bayadir girmiyodum yazmissin canim.ben malatyada denizhan denize gittim 13uncu haftada kiz gibi ama umutlanma dedi.sonra tunceliye erdinc beye geldim 14 uncu haftada bagdac kurmus gorunmuyor dedi.5 bucuk yasinda bir oglum var bunuda hep kiz gecirdim.icinden saglikli olsun ama merak icindeyim bakalim 16 da bidaha cagirdi erdinc bey.sabirsizlikla bekliyorum canim
Minisimveben Aysenaz18 Rabbim gönlüne göre hayırlısını versin canım sağlıcakla inşallah 😊 bende bugün detaylı ultrason icin randevu aldım bakalım elazig üniversite hastanesinden 🤗
Aysenaz18 Amin canim hepimize inslah.tesekkurler guzel dileklerin icin.hastane kac gun sonraya versi merak ettim yani cok sira varmi acaba merak ettim
Minisimveben Aysenaz18 sanırım var çünkü 3 hafta sonrasına verdiler randevu ayın 5 ine. Doktorda 22. Haftada git demişti zaten Allahtan denk geldi benimki yani baya önceden aramak gerekiyor demekki 😊
Aysenaz18 Hmm tamda tahmin ettigim gibi.anladim canim cok sagol ozaman senin gibi yapip erken davranmam lazim Gorusmek uzere