Doğumdan sonra da bana 3 kere o tarz bir şey oldu ama benim midemden ağrı vurmaya başladı. Tüm sırtım, göğsüm, kollarım hep ağrıyordu. Bumbuz ter döküyordum ve kafayı yiyecek gibiydim. 2 kere acile gittim, mide koruyucu ve ağrı kesici yaptılar rahatladım. Sonra dahiliyeye gittim ama her şey normaldi. 40’m çıktıktan sonra tamamen kendiliğinden geçti. Doğumdan sonra vücut kendine zamanla topladığı için bu tarz şeyler olabiliyormuş. Ama çok çok kötü ve zor bir ağrıydı, seni çok iyi anlıyorum 😔