Elifkoccc şöyle soyleyim markayı hatırlamıyorum ama bi ara testim pozitif çıkmıştı hamileyim demiştim ve tam adet günümde kanamam olmuştu o an anladım ki kimyasal gebelikmis. Yani yalancı pozitif değilde devam etmeyecek bi gebelikmis ve sona ermiştir bence. Testi yapar yapmaz dikkatli bi sekilde bak böyle 1 dk içinde geriden silik çizgi çıkacak zaten 5 dk icinde de görülür hale gelir. Bende böyle olmuştu, beta değerinin yüksekliğine de bağlı tabi.