Kocagoznurrrr27 Aleyy_53 Hamd olsun girmedi herşey iyi ilerledi doğum uzundu sadece oda ilk doğum olduğu için demişti ebelerimiz
Kocagoznurrrr27 Aleyy_53 Benim doğurmam 15 saat sürdü bir gece öncesinden de tahlillerdi nstlerdi sürdü