39+2’den beri gelen bel ağrısı ve vajinal baskıyla beraber 2-3 gün içinde doğuracağımı tahmin etmiştim. 39+3 akşam saat 20.00’da düzenli aralıklarla sancı gelmeye başladı. Saat 22.30
da gelen nişanla(kanlı sümüksü akıntı) doğumun başladığını anladım. Sancıları takip edip not ettim. Sonrasında gece 2de sancılar kesildi, ben de telaşa kapılmamak için uyudum. Sabah nişanın devam ettiğini gördüm. Duşa girdim ve evden çıktık. Doktor çatı muayenesi yaptı ve 3 cm açılmam olduğunu iletti, yatış verdi. Öğlen saat 12de suni sancı almaya başladım. Saatler ilerledikçe açılmam 8 cmyi buldu. O sırada sadece yattım. 8 cm olduğunda ıkınmam için telkinler verdiler. Ikınmayı bilmiyordum öğrettiler sağ olsunlar. Bebeğin kafası göründüğünde apar topar doğumhaneye gittik. Ikınma hissi geldi ancak doktor gelmemişti. Doktoru 5 dakika derin nefesler alarak bekledim. Doktorum geldi eldivenlerini taktı ve sancı geldiğinde ıkınmam gerektiği için hemen ıkındım ve dünyalar güzeli kızım çıktı. Doktor kesi atmadı ancak bebeğim gelirken yırtıvermiş. Dikişler atıldı. Bebeğimle ten tene temas yapıldı. Elhamdulillah ki ettiğim dualar kabul oldu. Darısı isteyen herkesin başına inşallah.
Nasıl bir hamilelik geçirdiniz derseniz eğer aktif bir insanım ve hamileliliğimin beni kısıtlamasına izin vermedim. Belki de bunun sebeblerinden biri de karnımın küçük olmasıydı çünkü çok rahat hareket edebiliyordum. 38. Haftada 3 vesaitle hala bir yerlere gidebiliyordum. Yürüyüşlerim haftada bir iki kereydi diyebilirim. O da her zaman değil. Gittiğimiz yerlerde yürümeye çalıştım. Merdiven çıkmaktan hiç üşenmem asansör yerine sürekli merdiven kullandım. Pilates çok nadir yaptım, asla bir işe yaradığını düşünmüyorum. Hurma yedim son haftalarda. Ananas yedim o da bir kez🤣 ahududu yaprağı çayını 1 kez içtim o da doğumdan önceki gece yani işe yaramamıştır. Korunmasız cinsel ilişki 2 kez yaptım onda da çok sancım oldu korktum ve daha yapmadık. Yani doktorun her dediğini uygulayan bir hamile değildim. Kafama göre takıldım diyebilirim. 13-14 kilo aldım. İlk başlarda çok yedim bilmeden çünkü mide bulantım açken oluyordu. Sonrasında sadece sağlıklı beslendim. O da kilomu dengeledi.
Troid hastasıyım. Eutroxh kullanıyorum 100 mg. Hiç aksatmadım. Aylardır normal değerlerinde çok şükür. Demir takviyesi aldım damardan. Düzenli olarak b12 iğnesi vuruluyorum. Hiçbirisi bir sıkıntı yaratmadı.
Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok şükür elhamdulillah🤲🏻❤️
Sorularınız varsa sorabilirsiniz unuttuğum varsa yardımcı olabilirim🙏🏻🩷